9 d’abr. 2013

A les tres a casa?

Informe sobre la jornada continuada

La Fundació Jaume Bofill ha elaborat un estudi sobre les conseqüències socials i educatives de la jornada continuada a partir d'una anàlisi exhaustiva dels països i comunitats autònomes que fa anys que l'han incorporada. Analitza sobre tot el cas dels instituts però també el de les escoles d'educació infantil i primària.

Descarregueu l'informe complet "A les tres a casa?" aquí.

La recerca, dirigida per Elena Sintes, conclou, entre d'altres, que no hi ha evidència científica que la jornada continuada millori els resultats acadèmics i que, en alguns casos, pot incrementar les diferències entre alumnes de diferents grups socials.

En aquest vídeo podeu veure un debat al voltant d'aquest tema en el qual hi intervenen Jordi Plana, gerent del Servei d'Educació de la Diputació de Barcelona; Montserrat Ros, secretària general de la Federació d'Ensenyament de CCOO i Esther Fernández, membre de l'AMPA de l'Escola Solcunit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada